سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین شامپو گلیس

شامپوهای گلیس، عملکرد بسیار بالایی برای تقویت و ترمیم موهای شکننده و آسیب‌دیده دارند و برای آقایان و خانم‌ها مناسب می‌باشند. این محصولات فاقد مواد شیمیایی ناملایم مثل پارابن و انواع نمک‌ها بوده و با تنظیم PH پوست سر، از خشکی و خارش ناشی از آن پیشگیری می‌کنند. برجسته‌ترین خاصیت شامپو گلیس، قدرت بازسازی موهای آسیب دیده است.

برای تهیه بهترین شامپو گلیس مناسب موهای شما می‌توانید در مورد انواع شامپو گلیس که در ادامه آورده‌ایم، مطالعه نمایید.

بنفش

شامپو گلیس بنفش دارای مواد بسیار مغذی  و نرم کننده طبیعی برای موها می‌باشد. این محصول حاوی مواد و ترکیبات مفیدی است که می‌تواند بافت موها را احیا و مورد حفاظت قرار دهد. این شامپو برای موهای بسیار آسیب دیده که بافتی زبر و خشن دارند، طراحی شده است. گفتنی است که اینگونه موها، ظاهر زیبایی نداشته و دچار ریزش و کم‌پشتی خواهند شد و لطافت و نرمی خود را از دست خواهند داد.

آبی

یکی از بهترین و بزرگترین خواص شامپو گلیس آبی، خاصیت ترمیم کنندگی آن میباشد. این محصول، برای موهایی خشن و شکننده ساخته شده است. به همین دلیل حاوی کراتین بوده که سبب نرمی و صاف شدن موها می‌شود. این محصول از گره خوردن موها جلوگیری کرده و مانع ریزش موها می‌شود. به کمک این شامپو، موهایی که کدر شده‌اند به مرور درخشندگی خود را به‌دست می‌آورند.

سبز

شامپو گلیس سبز، دارای خواص و قابلیت هایی نظیر نرم کنندگی و تغذیه کنندگی و همچنین تقویت کنندگی بسیار قوی می‌باشد. این محصول برای موهایی ساخته شده است که در اثر شرایط نامناسب آب و هوا و یا اثرات مخرب اشعه خورشید و یا حتی استفاده نکردن از شوینده های مناسب، دچار آسیب‌دیدگی، شده‌اند. این شامپو دارای خاصیت بازسازی کنندگی و ترمیم کنندگی بسیار قوی برای چنین موهایی است.

شامپو گلیس طلایی

با شامپو گلیس طلایی می‌توانید موهایی به زیبایی و لطافت ابریشم داشته باشید.  خواص شگفت‌انگیز این محصول شامل؛ نرم کنندگی، تغذیه کنندگی ، تقویت کنندگی در حد عالی می‌باشد که تاثیر بسیار بالای آن در بازسازی و احیای موهای آسب‌دیده را می‌توان دید. این شامپوی طلایی رنگ و بسیار زیبا دارای خاصیت تغذیه کنندگی بسیار بالایی می‌باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد شامپو گلیس در لینک زیر؛

 

https://www.asokala.com/product-category/brand/hygiene-brand/gliss-shampoo/